Restyling en ontwerp nieuwe website Bonnenbox

Voor Barbro van der Ham, de oprichter van Bonnenbox ontwikkelde ik samen met Linda Sier een nieuwe look en feel van de communicatie. Daarbij hoorde in dit geval een nieuw logo, huisstijl, visitekaartjes, social media templates en natuurlijk een  nieuwe website.

Barbro is al een aantal jaren actief als administratief adviseur voor diverse zelfstandigen. In de laatste jaren is het accent verschoven naar sociaal ondernemers, omdat Barbro in de praktijk ziet dat juist deze ondernemers slecht voor zichzelf zorgen, financieel gezien. 

check de site bonnenbox.com

Winst is een vies woord, het gaat deze ondernemers vooral om het uitdragen en neerzetten van hun sociale doelstelling. Barbro laat deze bevlogen mensen zien dat winst maken juist goed is en je helpt je boodschap nog beter te kunnen neerzetten. En dat je daarbij ook jezelf niet moet vergeten. Jij mag geld verdienen aan je mooie doel! Jij hebt ook rekeningen te betalen. Het is niet meer dan fair dat iets waar je jezelf volledig aan commit en al je tijd en energie in steekt, jou ook iets oplevert.

Wij vonden dit zo’n mooie boodschap, iets waar wij helemaal achter staan. Daarom zijn we aan de slag gegaan met het ontwikkelen van een logo en huisstijl dat deze heldere, frisse en positieve boodschap ondersteunt en uitdraagt. We namen de lievelingskleuren van Barbro als uitgangspunt. Verder waren onze kernwoorden bij het ontwerpen van zowel logo als website: Betrokken, positief, delen, sociaal en natuur.